22.3.2018

כמה עצות לא קונבנציונליות לכותבי תוכן

האינטרנט שולט בעולם שלנו היום וחלק נכבד מאוד מהאינטרנט הוא התוכן. אתר טוב מכיל תוכן טוב ואיכותי, ואתר המחשיב עצמו חייב להוסיף תוכן כל הזמן ולוודא שהתוכן מתעדכן באופן תדיר. משמעות הדבר שיש ביקוש גדול מאוד היום לאנשים שיוצרים תוכן. בעצם, כל מי שנמצא ופעיל באינטרנט הוא יצרן של תוכן. סטטוסים, טוקבקים, תמונות וכל דבר שאנחנו עושים ברשתות חברתיות ובאתרים הוא יצירת תוכן. יחד עם זאת, לא כולם הם אנשי תוכן מקצועיים שאפשר לסמוך עליהם. היום, כביכול כל אחד ואחת עם חיבור לאינטרנט ומקלדת עובדת יכולים להיות כותבי תוכן ולא חסר אנשים המחפשים את המשרה החלומית, בה יישבו כל היום בבית מול האינטרנט ויכתבו תוכן שיופץ בכל רחבי האינטרנט.

לחפש עבודה ככותבי תוכן

חיפוש עבודה בכתיבת תוכן הוא לא קל למרות הביקוש הגבוה ואולי בגלל הביקוש הגבוה. רוב מחפשי כותבי התוכן אינם מוכנים לעשות את הצעד הנוסף כדי לוודא שהם משלמים לאיש מקצוע. בעצם, הרוב לא מודעים לכך שמדובר במקצוע בכלל. כתיבת תוכן לאינטרנט היא כתיבה לכל דבר, לימודי עיתונאות, קופירייטינג, תחקירנות הם מקצועות ותיקים המועברים לעולם האינטרנט. תוכן טוב יכול להגיע מאדם מקצועי פחות, אך הסיכויים שהתוכן הטוב יחזור על עצמו נמוכים יותר כשמדובר במישהו שלא רואה בכתיבת תוכן מקצוע של ממש הדורש השקעה רבה.

משרות ה- עבודה מהבית הנפוצות באתרי הדרושים ובפייסבוק לרוב, מזלזלות ביצרני התוכן, בשכר ובהבנה שתחקיר טוב וכתיבה מקצועית ומקורית לוקחים זמן והרבה אנרגיה.

להחליט שמדובר במקצוע

אם אתם רוצים להיות כותבי תוכן מקצועיים אתם צריכים ללמוד לכתוב בצורה תקינה וללמוד כיצד לבצע תחקירים טובים, וללמוד מה עובד באינטרנט ומה אתרי אינטנרט דורשים מהתוכן שלהם.

בעולם התוכן יש הרבה אפשרויות:
  •  להיות שכיר עבור אתר אינטרנט מסוים.
  •  לעבוד כפרילנסר עבור חברת תיווך.
  • לעבוד כפרילנסר ולדוג לקוחות.
  • לפתוח בלוג ולעבוד עבור עצמך בחינם כדי לצבור ידע וניסיון. 
  • לפתוח בלוג מקצועי עם תוכן מושקע ולבקש עבורו דמי כניסה או "כוס קפה" בתמורה למידע שהמשתמש נחשף אליו באתר שלכם. 
  • לשבת בבית ולכתוב תוכן מקצועי ורק אחר כך לחפש לו אתר אליו ימכור את המאמר או הכתבה.
האפשרויות הן מגוונות והאמת שכדאי לעשות את כולן יחד כדי להגיע להישגים משמעותיים בתחום. תחום התוכן הוא תחום מאוד תחרותי שדורש המון מקוריות, יכולות ביצועיות גבוהות הנוגעות לכתיבת מסרים וכן, גם קשרים.

 צאו מהבית וחיו את חייכם

מלבד העובדה שלעתים תחקירים טובים היוצרים תוכן טוב הם תחקירים שגרמו לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו, כאשר אנחנו עושים דברים נוספים, יש לנו יותר רעיונות שאחרים יכולים להזדהות איתם. לכן, חשוב לא להיתקע בבית מול המסך. הרחוב, בית הקפה, ואפילו עבודה בחצי משרה, יכולים להוות השראה חשובה מאוד לתהליך היצירה.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה