17.2.2017

מה הפנים שלנו אומרות עלינו?

 אומנות קריאת הפנים הומצאה לפני אלפי שנים על ידי הסינים. בסין אומנות קריאת הפנים נקראת סיינג מיין. בעולם המערבי אומנות קריאת תווי פנים נקראת מורפולוגיה. אין הבדל בין קריאת פנים על פי האומנות הסינית וזו שהעולם המערבי קורא לה מורפולוגיה אלא זהו ניסיון להתחקות אחרי הידע הגנוז של הסינים מאחר וקריאת תווי הפנים היא תורה שלמה.
 הסיינג מיין ממפה את כל האזורים בפנינו ואת האיברים השונים בפנים. לכל איבר יש משמעות וניתן לגלות את גורלו של האדם כמו את מרכיבי אופיו.
 *צריך לזכור שהתרבות הסינית שונה מהתרבות המערבית ולכן חשוב להבין שעולם המושגים של הסינים שונה. בייחוד כאשר מתייחסים למזל ולגורל.


מבנה הפנים 

  • פנים עגולות - את מבנה הפנים העגולות קל לזהות. הן בדרך כלל חסרות מבנה עצמות והן עגלגלות. פני ירח עגולות מרמזות על אנשים ישרים אשר מסתגלים למצבים שונים. בהכללה ניתן לומר כי אנשים בעל מבנה פנים כזה יעדיפו לעסוק בפעילות מחשבתית על פני פעילות ספורטיבית.
  • פני מלך - פנים שבהן עצמות הלחיים, המצח והלסת מודגשות מאוד ואף בולטות. פנים כאלו הו פני מנהיג. בדרך כלל אלו אנשים שאינם מוותרים בקלות, קשוחים ומתמידים ולעתים נוטים ללוחמנות יתרה. בעלי פנים אלו יכולים להפוך כישלונות להצלחות ובדרך כלל בעלי פנים אלו מתקשים ביצירת קשרי חברות. 
  • פני סל - פנים בעלות מצח רחב והם הולכים ונהיים צרים בצדדים בעוד הלסת והסנטר רחבים יותר גם הם. בדרך כלל מדובר על בעלי פנים צרים יותר. בדרך כלל בעלי מבנה זה נהנים מחיים שמחים ונעימים ובמקרים קשים יודעים ליצור רושם של חוזק ויציבות. מבנה הפנים מתאפיין בפיקחות ובקסם אישי ובגאווה, אך קשה לומר מה באמת מתרחש בתוכם.

  • פנים ריבועיות - יכולות להיקרא גם פני ברזל. הן מתאפיינות במבנה בו המצח והלסת באותו הרוחב. בעלי פנים אלו זוכים ליציבות, כנות ונאמנות. בדרך כלל מדובר באנשים שקולים במעשיהם ומאוד דעתנים ולא ניתן להתעלם מהם. הם טובים במתן תחושות של הבנה והערכה לסובביהם.   
  • פני אש -  בעלי מצח רחב ועצמות לחיים גבוהות אשר הופכים צרים בלסת ומאופיינים בסנטר ארוך ורזה. בעלי פנים אלו מתאפיינים בכך שהם אנשים מבריקים, רגישים מאוד ושאפתניים. הם בעלי כושר למידה מהיר ובעלי תבונה וחשדניים כלפי אחרים עם זאת, מאחר והם רגישים מאוד בדרך כלל הם נוטים לבחור בני זוג שאינם מתאימים להם.

*בסך הכול ישנם 11 סוגים של מבנה פנים בסיסיים בתורת קריאת הפנים. לא כל סוגי מבנה הפנים מובאים כאן. אולי אכתוב טור רק על מבנה הפנים יום אחד, זוהי רק טעימה מהעולם של קריאת הפנים וסיינג מיין.


מבנה האף

לאף נודעת חשיבות רבה ולא רק בגלל שהוא מופיע ממש באמצע הפנים שלנו. האף בסיינג מיין הוא אחד מ-12 האזורים ונחשב לאזור הבריאות והמרץ. בנוסף, כאשר מבודדים את האף כאיבר בפנים על פי תורה זו, האף מצביע על היכולות שלנו לנהל ולשמור על הכסף שלנו.
 חמשת הדוגמאות המובאות מטה הן שטחיות. האף מחולק למספר חלקים: גשר האף, הנחיריים והקצה ובדרך כלל כולל בתוכו מספר מאפיינים אשר יכולים אפילו להישמע סותרים.


  • אף מקושת – אף אשר ממבט מהפרופיל הוא בעל קשת הוא מצביע על כך שלבעליו יש מזל טוב בחיים*. ככול שהקשת באף גדולה יותר כך לבעליו יש מזל טוב יותר.
  • אף ארוך – אפים ארוכים מצביעים כי בעליהם הם אנשים עקשניים ובעלי גאווה עצמית. 
  • אף קצר – הוא אף אשר נראה קצר יחסית למבנה הפנים הכללי של בעליו. מבנה האף הקצר נקשר בדרך כלל לתקופות של מתח כלכלי והידרדרות במזל בתקופת גיל העמידה.  
  • אף רחב - הכוונה היא לאף שבו גשר האף (העצם) רחב. הדבר מורה על סימן לבריאות איתנה. ככול שהאף יותר בשרני כך הוא מרמז על עושר רוחני ועל אמידות בפני מכשולים וסכנות הקשורים בכסף. 
  • אף בעל בליטות – ישנם הרבה סוגים של בליטות באף. האף המתואר בתמונה הוא אף המכונה אף קרס (אף רומאי). בעלי אף כזה יודעים כיצד להשגיח על כספם ולנהל אותו אלא שהם גם יודעים להסתיר מאחרים את כמות הכסף שיש להם. 
  • האף האידיאלי – האף האידיאלי הוא בעל גודל ממוצע למבנה הפנים, בעל קצה מעוגל עם נחיריים בשרניים שלא ניתן לראות אותם במבט מלפנים. אנשים בעלי אף כזה משקיעים כספים במקומות בטוחים בדרך כלל והם אלו אשר יודעים כיצד לשמור על כספם ולנהל אותו בצורה נכונה.

    מבנה הפה והשפתיים

    • המבנה האידיאלי - פה רחב, בעל צורה ברורה כאשר פינותיו פונות כלפי מעלה. עובי השפתיים צריך להיות מעט יותר מחצי סנטימטר על פי הסיינג מיין. ישנם אנשים בעלי מוצא בו השפתיים הם באופן טבעי גדולות ורחבות יותר, לכן כדאי להבחין בגודל על פי גודל יחסי לכל מבנה הפנים ולא להתייחס למידות כדבר קבוע.
    • שפה תחתונה עבה יותר - מעידה על הצורך של בעלי הפה לבדר אנשים אחרים.
    • שפה עליונה עבה יותר - מעידה על ערמומיות.
      • שפתיים עבות - מעידות על תשוקה רבה, חושניות ורגישות.
      • שפתיים דקות - ככול שהשפתיים צרות יותר כך תורת קריאת הפנים מייחסת להם מאפיינים קרירים ברגשותיהם, אנוכיים יותר ולעתים אלימים. 

       אלו רק דוגמאות קטנות ליכולות פענוח תווי הפנים. הפנים שלנו מחולקות לשתיים עשרה חלקים, על פי תורת קריאת הפנים. מזל בחיים ומתי הוא יבוא, היכולת להסתדר עם כסף ועושר חומרי, זוגיות ויחסי חברות, הילדות והיחס שלנו להורינו הם כולם מבין הנושאים שהסיינג מיין יכול לספר לנו. הפנים שלנו הם יותר מרק כרטיס הביקור, הם מספרים סיפור על כל מהלך חיינו.

      * כל ההדמיות נעשו על ידי משחק המחשב הממכר מאוד "הסימס" (The sims 4). 

      תגובה 1: